fuskar lite med pausen

heej :)
kände för att blogga idag i alla fall :)

igår va de fredag skoljoggen gick bra jag slog mig själv sen jag gick i 7 och 8 men jag skulle nog inte ta i så mkt för jag spydde efter... blää :P Iaf sen följde määndy med mig hem och senare kom jess och sara på sina moppar. Jag tog min moppe (den funkar awzum bra nu!!!) och sara sin, jess skjutsade määndy och så bar de av till braås. Vi käkade pizza sen hem till sara och kollade idol. Efter det körde vi i mörkret (läääskigt) hem till mig igen och kollade på sagan om ringen as bra fast vi kollade bara lite :) Fick as ont i ryggen bara för att jag sprungit på asfalten på skoljoggen. Ryggen och höfterna slits otroligt mycket inte skönt alls :( . Määndy åkte halv 9 idag på morgonen, hon skulle på någon kofa grej. Har tagit mig ett bad nu och senare kör jag moppe till thim. :D

Nu vet nu hur min halva helg har sett ut. Tar fortfarande en paus tills imorgon (en speciell paus) blir det eftersom jag nu skrev lite iaf :P thihi. Heeydå !

sv: ja riktigt synd :/

2010-09-18 kl 18:07:28

Awesome kväll! Vi körde typ i 30-40

hem sen, var asrädd att det skulle

komma en älg eller nåt, haha.. xd <3

2010-09-18 kl 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback