inte ett måln så långt ögat kan nå...

...nannana vad gladm man blir att vakna till solsken!

Godmorgooon !
Lördag morgon och jag är redan uppe, solen sken in genom fönstret både bra och dåligt kunde inte somna om men det är ju fint väder så det gör inget. Ska snart ut och springa en runda för lördagar enligt mig brukar gå så fort så lika bra att göra det sen är det redan dax att fixa sig lite sen drar jag till pojken min så länge sen nu! :(   Men först springa måste bara pigga till lite, doppa ansiktet i vatten brukar funka då vaknar man rejält höhö.  Sen har jag äntligen fått pappa till att börja laga moppen nu, suuperbra!

Hörs senare, kram.

SV:

ja det är sjukt jäkla kul och jag har sådan sjuk otur... aja längar tills vi drar i gång med våra matcher ! :DD <3

2011-04-09 kl 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback