Ny header & ny färg

Designen är kvar men ändrade färg och header.
Vet inte om jag är nöjd men de får funka så här ett tag.

Har fått in massa dödsstraff lagar och abort lagar samt lite humanism things i huvudet nu. + lite nypon te ! Mycket mycket omtyckt får tacka frida som bjöd på de så mina smaklökar fick känna denna friska smak. Ah jag gillar det verkligen !  Har ingen aning om vad jag ska hitta på en sån kväll som denna iaf tills klockan är 20:00 för då bjuder tv:n på bygglov och sen vid 21:00 är de seriestart av house, så min kväll kommer spenderas vid tv och vila mina höfter som jag fick så ont i när jag sprang :/  Höhö degar alltid i soffan som "pris" till mig själv för att jag tränat (a)

SV:

ojj variation hos matilda, med lite pannkakor ;D



yhhheariight, jetekul när jag skadar mig ;D <3

2011-02-02 kl 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback