mitt hjärta i din hand

Godkväll  :))
JAG lagade maten helt SJÄLV. Tacos jag vet värsta svårt ! höhö men asså jag är ju inte direkt en hejdare på att steka men jag gjorde en suverän köttfärssås (tyckte jag iaf) de sa inget annat så antar att den gick hem :p Trodde de skulle plocka i diskmaskinen som tack för att jag lagade maten men nej där stod ett berg med disk som jag fick plocka i, uew ! 

Pappa har gjort semlor så ska äta en sådan och se let's dance senare ikväll. :)
PUUUSS & KRAAAM

gud va fin blogg :>

2011-01-21 kl 19:14:26

åh tack så mkt, ja bara gjorde något lite fort hihi. allt bra med dig ? :>

2011-01-21 kl 19:34:44

haha jaså tkr du ? det värmde ^^ hihi men din är ju också jättefin och söt ju :>



det är sådär är sjuk :/

2011-01-21 kl 20:44:56

nej men någon gång går det nog över :> hehe

2011-01-21 kl 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback