Så många stjärnor som har fallit alldeles för unga.

Godkväll !
Fatta hur skönt att kunna vara uppe nu och inte behöva gå upp tidigt eller att ha något att göra för tillfället imorgon! Sova ut riktigt ordentligt för första gången på ungefär tre veckor! Har tittat på en film nu som Mary Kate & Ashley Olsen är huvudpersonerna i,  Our lips are sealed,  söt film vill jag säga! Ska upp och lägga mig i sängen, sätta på lite parlametet och skratta lite för mig själv haha, Godnatt !



Hejsan svejsan!

Ojdu, jag har ingen som helst aning, haha ^^

Kanske

What are words - Chris Medina,

Bed of roses - Bon jovi,

Grenade - Bruno Mars



det är det som dyker upp i huvudet. Det är bara att ta någon som du känner att du gillar att sjunga, eller, ja, vad som helst ^^

2011-07-11 kl 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback