LEOPAAARD

Hej !
Slut för dagen, jobbat i stekande värme, det är livet de! Tiden går mycket fortare när det är varmt. Och nu blir det på med kläder för snart drar jag till stan och spelar en match i hettan. Överlever jag så är jag nöjd. Laget vi möter idag har döpt sig till powerpinglorna... ? Tjusigt namn. Förresten, mamma köpte hem leoparden idag!! Den gröna fanns inte så det fick bli leopard, dyrare men jaja jag gillar den STARKT. skön som bara den och perfekt, slipper matcha massa andra kläder till den, bara att dra på. Mysiga hemma kvällar eller sånt trevligt. Ja det var det jag hade att säga idag, ha det så fint hörs!

p.s frida, min jobboutfit kommer ikväll (A)


Nice med jobb! Själv sitter man hemma, helt själv eftersom alla andra jobbar. Och just nu är jag sjuk xD

2011-06-27 kl 17:07:16

Lycka till på matchen! :D

2011-06-27 kl 18:45:06

Tack becca ! :)

det blev förlust, men vi hade inga avbytare och ändå spelade vi rätt bra faktiskt :)

2011-06-27 kl 20:39:30

matilda....

VAAAAR ÄR JOBB OUTFITEN ? :OOO <3

2011-06-28 kl 11:09:50

- Nja, att vara sjuk är hemskt^^ Jag börjar bli bättre nu men jag har varit förkyld ^^

2011-06-28 kl 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback