YOU GOT THAT SMILE THAT ONLY HEAVEN CAN MAKE

Godkväll!
En jogging runda med hunden är avklarad, duschen lika så. Nu väntas mat  = grillspätt, gottgott.
Har precis pratat med mamma om en onepiece/jumpsuit som jag alltid velat ha sen första gång jag såg dem. Jag menar hur skönt vore det inte att sitta med en sån kvällarna långa och bara mysa i dem! Tittat på ginatricot och där finns några snyggingar. En grön eller leopard blir min. Japp, jag tänkte efter att jag visat dem att jag skulle börja med  mammaaaa snälllaaaa. Jag kan betala efteråt *hundögonblick* men det behödes inte. Hon sa direkt att hon skulle till stan på måndag och kunde köpa en åt mig då.  Snällt, ja!


Någon av dessa blir min *bigslajjmme*

sv; hoppas du fick en trevlig mindsommar!

Jag var nere vid sjön med min vän och hennes familj :)



Var du nöjd med kvällen ? :D

2011-06-25 kl 19:11:39

heey snygging gå gärna in på min blogg & ställ mig en fråga,svarar på allt !

2011-06-26 kl 01:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback