Riesen - favvo!

Idag är det lördag, jovisst det är sant ;)
Har suttit ute i solen någon timme och softat galet med musik i öronen.
Jag ska inte göra någonting ikväll, ska bara laga lite mat och mysa framför tv. Det är "krämig pasta" som står på menyn. Det heter så enligt receptet. Det är kycklingbitar i en sås och så pasta till det. Har köpt mig en påse riesen som jag blev så sugen på. Det var i fredags på gymnastiken så låg det ett sånt godispapper där och de väckte ett sug inom mig. Så ikväll blir det riesen godis och så lite plockgodis för att variera. Ska se på körslaget och sen brukar det vara någon långfilm så där på lördagskvällen :) Have a nice saturday night !
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback