sluta skolan kl elva istället för halv fyra (y

Hej hej hej !
Riktigt soft dag, slutade "skolan" kl elva idag!  Vart i en gympasal och dömmde volleybollmatcher och de blev klart redan vid elva så istället för att sluta halv fyra tycker jag de vart rätt lyckat ! Att dömma gick väl så där.. jag skyller på att de vart min första gång på nya regler. Lite sura miner när de tyckte man dömde fel men vafan äre dem eller jag som är dommare? ;)

Käkade lunch hemma hos Jansson efter det, pasta bacon och carbonara sås sen tog jag bussen hem. Sitter här med ett leende på läpparna men de sjunker snart för jag måste plugga lite. Ikväll så är det träning men det är ju ikväll de nu ska jag sova en stund jag är superslut man blir ju de efter att sitta på en bänk och dömma ;)

Förresten det är ju fredag imorgon, weei !

frågestund på bloggen, lämna en fråga? :)

2011-03-17 kl 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback