Söndag 6 november

Hej hej!
Nu har vännerna åkt hem och jag har städat lite och sådär. Hade minst sagt en grym kväll igår. Det är så skönt att bara va och skratta hela kvällen lång med dem. De började med att vi käkade tacos som frida hjälpte mig att göra innan amanda och sandra kom. Sen till efterrätt åt vi cheescakebrownie, stavas det så? Den hade i alla fall amanda gjort och mmmm den smällte riktigt gott! Sen spelade vi spel, man sjöng karaoke, gissade personligheter och gjorde charader. Galet kul! och till sist så tittade på film. Ett jättefint avslut på mitt höstlov ! ♥ Jag har lite bilder från igår som jag kan lägga upp sen.

Idag är det då sista dagen på lovet. Känns fett surt men det är bara 7/8 veckor kvar till jullovet, börjar räkna ner redan nu. Känns däremot surt att jag redan är trött på skolan är inte sugen att gå tillbaka alls. Men det hjälper ju inte att tänka negativt om det så får väl stå ut I guess.
Men nu ska jag ut och springa en runda. Ska testa Runkeeper som frida tipsat om, Man ser hur långt och hur fort man springer samt kaloriräkning och så. Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback