TORSDAG 6/10

Hej hej ! :)
Torsdag idag och det var sista skoldagen för denna vecka för imorgon har vi studiedag, skööönt!
Idag har varit en lång men bra dag. Har haft 2 ½ h lunch så jag och Jullan drog till stan, hämtade mina bilder som jag skrivit ut (100 st). Sen köpte jag lite fransk manikyr nagellack och en rouge.
Ikväll så ska jag sätta upp massa bilder på väggarna och göra ett fotoalbum och så kommer min kväll se ut samt lite Robinson tittande om jag har tid.

Imorgon är det studiedag då, Jag & Johannes drar in till stan ändå men vi ska spinna på ett ställe.
Sen drar vi hem till mig och då ska vi göra hemgjord pizza med familjen. Jag hade också tänkt att köpa hem lite godis så ska jag äta det första gången på en månad hehe, undra om det är gott nu såhär efter ett tag?

Ha en fin torsdagskväll !

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-torsdag.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-06 kl 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback