min dag gick till så här

Hej hej regniga måndag. Sitter på syrrans jobb i h väntar skjuts hem. Kom med en buss för en timme sedan och gick hit, skulle ta cykeln som syster tagit med sig så jag kunde cykla hem. Men det visar sig att hon ställt den på ett helt allt ställe så gick hit i onödan och blev fett kissig så gick in och sen orkar jag inte gå till cykeln som står andra sidan samhället så sitter här och väntar istället. Hon slutar ändå nu... Jahapp där fick ni min eftermiddag. Är äckligt trött nu och vill hem och äta, åt ingen lunch p.g.a att maten var fisk så nu är jag hungrig. Så Julia och jag drog till staden och jag köpte ett block där jag kan ha mina ämnen i. Sen när vi kom tbx så var tiden för snål för att hinna köpa frukt så jaa... Annars har dagen gått rätt snabbt. Ikväll är det idol igen, lär följa det varje dag jag kan. Em.. Nu ska vi åka hem, tjarå !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback