Sometime you just have to jump off a bridge and hope like hell that you can to fly on your way down

Heej!
Sitter och taggar med en risifrutti till kvällens match. Vi har ingen målis idag så frida ställer upp, göööttmos!

Idag så hade vi bara tre lektioner och ändå så gick vi från halv tio till 10 över fyra (fast vi fick sluta en timme tidigare från lektionen) men ändå, assegt med tre timmars håla i mitten av dagen. Jag och några tjejer drog in till centrum, köpte mig ett par shorts som jag tänkte ha imorgon när vi har klassfoto och enskillda foto. Har förresten hört ett rykte om att klassen kommer att se på när man tar enskillt, huuur jobbigt?? 
Jahaja, nu ska jag tagga lite mer med ett glas mjölk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback