Torsdag den 12 april

Tjena !
Sitter och tittar på scrubs och dricker smoothie, mm !
Har varit ute och sprungit en runda med hunden som sällskap samt duschat en skön svalkande dusch, det har varit varmare idag känns det som. Har övat på svenska muntligt också.. blä så dumt det blir, skulle behöva göra om allt men det har jag däremot inte lust med. Har förresten beställt tid att bli sminkad imorgon på Make up store, superbra samt hittat en klänning som jag tänkte kunde passa till skolavslutningen (JA det är för tidigt att tänka på sånt men.. a)
Sen har jag också köpt en ny tubtopp från gina samt ett halsband. Halsbandet kommer bild på senare för jag hittar inte det på internet. :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback