Tredje april 2012

Hej och hoppas vilken dålig uppdatering!
Har inte haft någon tid.. I söndags så var jag hos mormor och jobbade lite samt firade mamma med god mat! På kvällen åkte jag till Johannes och sov hos honom. Igår åkte vi till Ullared! De var så himla kul och hittade de jag behövde, nöjd och glad åkte vi hem och kom hem vid tio-tiden. Idag så har jag varit uppe med tuppen känns det som. kl 9. Jag passade på att springa en runda och sen nu har jag suttit i någon timme och försökt pilla med nagellack och så. Om en stund kommer Jansson, vi ska först köpa converse och sen hem till mig och laga pannkakor önskades det! Blir en toppen dag. Ha de fint !:)
Och nej, ingen bild, är på fel dator..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback