k*k

Godeftermiddag ! 
Hade en himla fin kväll igår med Johannes, hemmagjord pizza och godis och så Justin biber på tv, Han är min Gud(L) Idag åkte vi in till stan eller johanneså lämnade vi men sen åkte vi in för jag skulle köa in till det nyöppnade stället fitness24seven meeeeeeen när vi är där inne (de 200 första får årskort för 995kr)så är kön inte alls så lång så jag hade kunnat vara någon av dem 200 men självklart visar det sig att det är 18års gräns även om förälder är med. HUR DÅLIGT ÄR DET INTE ATT DEM INTE SKRIVIT DET PÅ ANNONSEN? k*k......
Åkte vidare till grand, köpte en matta och en till rullgardin samt två linnen, kan visa en bilder på dem när jag använder dem. 
Nu i eftermiddag ska jag med syrran och hennes kompis till idrottskliniken och testa deras gym, ska testa friskis & svettis en annan dag i veckan som kommer och avgöra vilket gym som är bäst för där är det också ganska billigt så ska köpa 6månaders kort tänkte jag för ett år är ju ganska långt, mycket kan hända så lika bra att ta lite i tagen även om det blir dyrare så. Synd bara att inget av de gymmet ligger i centrum utan 3-4 min buss iväg men det får bli som det blir, så himla dyrt i stan.. 
Nu har jag skrivit av mig lite, ska träna bort allt depp ha de bra! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback