Torsdag den 2 augusti

Hej hej ! 
Väldigt fint väder idag måste jag säga, första sommardagen som jag är ledig denna sommar, wie!
Har gjort massvis idag. Började med att åkta till ett Roths måleri och tog hem tapetböcker så nu ska jag kolla runt lite och se vad som faller mig i smaken för mitt rum! Ska tapetsera hallen med så mamma tog några böcker hon med. Sen handlade vi och köpte målarfärg. När vi kom hem sprang jag en runda. Sen började jag måla lekstugan. Rött med vita knutar. Allt det röda är klart. Pausade nu och tog en dusch, var rödare än vad lekstugan blev kändes det som. 
Nu ska jag försöka förstå mig på hur man för över bilder/musik till datorn/mobilen. Hade fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback