My sunday

Godkväll !
Igår var jag hos Johannes och vi var och grillade med annat folk från byn, jättefint! Sen kollade vi på matchen mellan Spanien och Frankrike. Sov där och idag har jag jobbat på hans mammas jobb, sen mötte jag mamma och pappa och gick till sjukhuset.. blä vad jag inte gillar sjukhus. Senare så körde vi till grand där jag köpte nya springskor och mjukisbyxor, assköna båda två! Övningskörde hem. Nu hela kvällen har jag påbörjat ett projekt som jag hoppas jag hinner klart mån-tis som jag har lediga kvar innan jag börjar jobba på ICA. Ska flytta ner till tv:rummet, byta plats på tvrummet och mitt alltså. Himla roligt med förändring!! Nackdelen är att jag blir av med mina älskade tapeter och istället byter till gräsligt fula tapeter som är i tvrummet.. men ska önska mig nya till födelsedagen (y)  
Jahaja så har dagen sett ut och imorgon börjar jag flytta och städa och sånt, godnatt ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback