torsdag

Heej ! 
Nu har jag äntligen fått den nya blogg.se som alla andra pratat om, trodde jag var utesluten men jag fick den visst jag också. 
Gårdagen var kalasbra! Jag jobbade först och sen drog jag hem till fridus och gav henne sin present och så fikade vi hennes hemmagjorde cupcakes & någon annan kaka, mumsigt goda! Sen tog vi moppen till godisoutlet och köpte godis till kvällen. Det blev först fotbollstittande sen drog jag och fridorna och amanda ner till sjön och grillade och pratade en massvis, thimpen kom också ner senare.Sov hos fridus och det blev en himla fin kväll! Idag åkte jag hem och har precis gått 1 & 1halv timme med mamma och hunden, underbart väder det är! 
Några bilder från igår, 

Det är jättekul:D världens finaste utsikt också, över havet och stranden :)

2012-06-21 kl 16:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback