min helg

Känslan av att hitta sina gamla favorit jeans som man inte sett sen i sommras...så var dom bara en trappa upp hos syrran av misstag. Åh detta gjorde min dag till en gyllende dag!!! Sitter som en smäck. mmmmm! 
 
Godmorgon btw. 
Hade en suverän kväll igår med tjejerna som kom hit. Lagade mat åt dem som var klar när de kom, krämig kyckling med hasselbackspotatis och grönsaker. Sen fruktsallad till efterrätt och godis&chips, massvis med prat! Puss på er för att ni är så fina vänner!
 
Ska göra pannkakor om en stund innan jag cyklar till jobbet, slutar åtta sen hem och mysa mad familjen. 
Imon blir det jobb igen, 11-18:15 sen vidare till fridisen och thimpen och äta thims goda köttfärssås& spagetti. Kalashelg helt enkelt. 
 
Nu blev det mycket text och information men jag antar att det inte blir något mer bloggande i helgen så. 
Ha en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback