Tre dagar i huvudstaden

Godmorgon!
Jag har haft tre helt awesome dagar i huvudstaden med min älskade klass! Aa jag sa faktiskt älskade för jäklar vad bra vi haft det och superstämmning!! Att bo tillsammans och vara tillsammans i tre dagar 24/7 var bara toppen för vår skull. 
 
Onsdagen började med 6 h bussresa och det var superkul, åt nötter, lyssnade på musik från högtalare, massvis med nostalgilåtar och stannade på mcdonkan och åt sen kom vi fram och fick varsina rum. Jag sov med jullan och sara. Kvällen fortsatte med "spökrunda". Det var snarare gamla historirer om söder så där gick vi runt i kylan och lyssnade på "det sägs att.."  senare på kvällen vart det tjejkväll med klassens tjejer och pratade gossip! 
 
Torsdagen började med hotellfrukost och sedan vidare till fotografiska och det var jättekul och inspirationsfullt! Vi hittade sen en thaibuffé och åt oss mätta. Strosade runt i gamla stan och sedan till slottet där vi fick två vakter att le och prata med oss!! Sen gick vi till riksdagshuset och blev guidade av Tomas Enroth tror jag han heter. Var ungefär 20m ifrån Fredrik Reinfield också. Därefter var klockan halv fyra och efter det fick vi ledigt resten av kvällen. Shopping på drottninggatan och gallerian och mat på Pizza hut med jullans kille&kompis. Sen färgade vi Stinis hår och det blev pratkväll igen fast med Oskar och Andreas till ett på natten. AwesomE! 
 
Fredagen kom och vi åt frukost igen sen vidare till kriminalmuseet. Fick se Anna Linds mödares byxor och keps :s och sen vidare till globen där vi hade fritid till kl fyra så vi gick runt i den gallerian och vid fyra då jäklar satt vi på läktaren och såg X-faktor genrepet. MALCOM & ISAC (L). Isac var riktigt duktig, har inte tyckt om han tidigare men jisses vilken röst han hade där med Skyfall!  Eric Saade vart där också, sara blev glad haha. 
Vi hoppade sen på bussen och brummade hem. Pratade i alla sex timmar om allt mellan himmel och jord med Stina, Anna, Sara, Oskar, Andreas, Martin, Teddy, Frida o.s.v.. himla kul! Kom hem kl ett och där slocknade jag direkt. 
Puss på min fina klass och lärare som gjorde dessa tre dagar fantastiska! Riktig upplevelse, oförglömlig!
 
Jag använde bara systemkameran på X-faktor så resten av bilderna kommer senare från iphonen! Men jag lägger ut alla bilder senare.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback