.

Jaha och julafton var ju bra som vanligt! Hehe känns som om julen bara åkt förbi på något sätt utan att jag hann märka den. Men den var mysig vad jag märkte i alla fall! Fick många fina julklappar och massa god mat och mysig släkt! 
På annandagen var vi ute sju tjejer på Grace. Först lagade vi mat, mmm vad gott det blev! Sen gick vi ut, vi hade bokat drinkbord och så dansade vi loss hela kvällen/natten! Så himla lyckad kväll, roligaste på länge hihi! 
Och snart är det nyår med, ska till Göteborg och testa att fira där med Simon, Mathilda och Joakim. Blir himla kul! Vi ska bo på hotel (som har frukostbuffé!!!!!!(L)) och så äta gott och shoppa lite och kanske universeum med. Det blir kul det! Sen blir de lite mer kompisar och fira Jullan som fyller nitton på torsdagen och sen ska jag och mamma in till stan och testa lite mer balklänningar. Mys!
Så ser mitt lov ut ungefär. Jaha ha en fin lördagskväll! Ska mysa med min pojkvän och kolla på raketer med Syrran och Jonte med! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback