Mitt nyår

Nyår blev sååå lyckat! 
Åkte till Göteborg med Simon, Mathilda & Joakim dagen innan och så shoppade vi och tog de lugnt med mat på hotellet. Sen nyårsafton shoppade vi lite till och på kvällen blev se trerätters på hard rock café. Gott och mysigt! Och efter lite letande efter pubar hamnade vi på hotellets bar där en galet trevlig och rolig bartender serverade på goda drinkar! Och tolvslaget kom så vi gick ut bland massa annat folk och kollade på raketer och drack champagne! 
Nyårsdagen kom den med och efter frulostbuffen(som var alldeles underbar båda dagarna) så gick vi på universeum och då hände bästa grejen EVER! När vi kom in på universeumet för att gå till djuren så står se en pinne med en affisch på. Mathilda säger "oh kolla här" eller något i den stilen. Jag som missat den kollar och där står mitt namn och en fråga. Jag fick slut på luft och började gråta av glädje. Jag har världens bästa pojkvän!
















Naaaw! Vad fint! (Men vad svarade du då? ;)

Svar: Hihi jaaa jag svarade JAAAAA! :D
Matilda Gustafsson

2014-01-02 kl 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback