Dagen

tjohej!
dagen idag som vanligt seg men skoj ändå.
sara och jag hade våran gympalektion och beröm fick vi. fast frida vart klantig och stukade armen lr ngt sådagn:p hih
Nu sitter jag hos sara vi har precis ätit en chokladbulle!! Nu gör vi INGENTING sen ska vi prata kvinnoprat!!

Ska fixa header ikväll så ni vet de.

En låt för att jag är snäll

Tracy Chapman- For my lover


Och en till för att de är jag som har sjungit den(:

Can´t fight the moonlight- Jag;)

jo jag mår fint.. lr nej jag är sjuk.. jag vill må fint.. så tänker positivt.. se rpå jordan rättsläkare och dricker te.. hoppas på det bästa.. sova strax.. va gör du?

2009-11-23 kl 23:41:45

fan vad bra du sjunger!

2009-11-25 kl 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback