Hon tog kort på oss :DDD

Oupsidaysi de blev visst ingen outfit bild..
Har riktigt roligt igår. Innan& väl där & efter ;)
Jag och sara, en från borås, vi dansade och när låten tog slut vart vi vid scenen. Då tog hon som sjunger kort på oss :D fett kul ska se om dom ha någon hemsida eller något ;P

Nu ska nor jag och sara (den vanliga sara ;P) Dra ner och äta frukost eller något sen blir det hemfärd.
OM datan är fixad igen skriver jag senare annars fattar ni varför jag inte skriver. Pussåpuss !

Hejsan svejsan

Jag är med i en foto-tävling. Lägg gärna 1 röst på min bild. Jag är nummer 3 :) Så är du snäll.. Alla som röstar får en länk när tävlingen är slut. :D



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

2010-08-22 kl 12:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback