oförglömmlig... eller ?

Godmorgon godmorgon !
Har ont i halsen-.-

Men vilken härlig kväll de va igår !
Först hos mig sen augustifesten.
Oförglömmlig...eller ? ;)
Nä men tack söta jess sara och rox för att ni gjorde min kväll heelbra !

Idag är det söndag... som sagt, har ont i halsen. sugit men värt de.
Ska ut och fota lite idag hade jag tänkt. Ska träna ikväll eller lär väl mest vara tränare men men (:

Hörs sen nu ska jag piggna till med en frukost :)

Jag har skitont i halsen, kommer nog tappa rösten.-.- Men aja vi hade skitkul igår i alla fall! tack själv gumman! det här ska vi lätt göra om! :D<3

2010-08-29 kl 11:36:31

Uuuunderbart! :D Tack för allt snygging!

Jag tycker vi borde göra det varje helg, haha! xd

Puss! <3

2010-08-29 kl 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback