åka skidor och bli mer sjuk eller inte ?

godmorgon

röööv vad jag är sur !
jag har varit förkyld och ont i halsen i 9 veckor nu. de värsta är att det blir bara värre ! har ännu mer ont i halsen och hes som fan. näsan är helt täpt ;O lucia imorgon weei vad roligt när man just nu sjunger som en gris !

ska knarka halstabletter och så. vill åka skidor med det gick så bra igår men känner inte redigt att det är någon bra idé .. får ta på mig tre jackor och så kanske det går bra ? :)

idag ska jag nog se en bandymatch med pappi för han är så snäll och skjutsar mig(a) kameran följer med. sen ikväll sover jag ju hos sara and tha guyys ! mohahah ska smitta dem med min hosta ;) nä jag ska banne mig bli av med den innan jag drar dit (:

nu ska jag vakna till och äta en härlig frukost. ha de guuuuut ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback