frida & tilda is the shiit !

Chennamittbena nu äre jullov äntligen ! :D

Spelade volleyboll och jag servade och gjorde ett poääääng. missade aldrig bollen  (aa) (och basket men jag vart inte med) vi spelade asså mot lärarna. lika i volleyboll och ah sen gick de lite värre i basket, lärarna vann ..

fick julklapp av sara och thim. perfym oh en nalle av sara och ett luktljus & mega mycket godis av thim :D gullepluttar ! jag gav sara ett halsband med en stjärna och band som hängde ner eller typ kedjor. och ska ge thim sen :D 

nu leker jag med frida vi har delat julklappar och fikat. filmade varandra, frida som utlänning som sa fitta :o dålig utlänning ! jag ville helst inte vara med bara. 
I julklapp av frida fick jag ett ljusgrönt nagellack & många ringar,  och en ram med bilder i :) hon fick nagellack och ringar va moi !  Här kommer lite bilder på mig och frida för vi är heeeeta !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback