istiden here it comes !

cheenna !

sicken dag. jultema i skolan, några tomtar lite här och där fanns det allt ! :)
sen visade vi våra kunskaper i gymnastiksalen. ett band med sjuor som uppträdde don't stop believe. sen ett band av åttor ..& en sjua som uppträdde med apologize & en egen skriven låt . sen en ett band med nior som spelade hallelujah. och så jag och jonathan som uppträdde med himmlen i min famn (:
gick väldigt dåligt från min sida min röst skadade as hell. men men de andra gjorde de så bra så hoppas de glömde bort mig xD jonathan stackarn vart jättehes men det blev fint ändå !

idag nu när jag kom hem eller först när jag gick hem så vart mitt hår vitt av all frost :o 22 minus hemma, istiden here it comes !  iaf så började jag städa i mitt rum. "julstäda" började med mina hyllor två st. de är lite snea för de är så tunga och ba för det så crasschhhh så åker en kruka i golvet.(den gick inte sönder) städar upp efter den och sätter upp den igen två sekunder senare så crasschhh igen, därefter en gång till.. -.- fick lite damp och ställde den i ett hörn på golvet för att slippa se den ! sen så skulle jag slå in ett stort paket. pappret tar slut och snöret jag hämtade visade sig vara en tom rulle. min gräns gick och jag satte mig och surade xDD blää haha inte min stund inte.. :p

nu blev det allt mycket text så ska avsluta nu.
Heeydå !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback