jag älskar min mormor ♥

Godeftermiddag :>

Bussen & tåget gick kanon . Jag klev på rätt tåg bra jobbat asså ! även om syster vart där . 
Mormor väntade på mig och vi gick till ica då JAG fick bestämma vad vi skulle äta.
Självklart fick jag hjärnsläpp vafan vi hade kunnat äta lyxig dyr mat och jag valde
stuvuade makaroner och köttbullar :$ men ikväll blir det kasslergratäng-godare än
vad det låter !
När vi vart på ica frågade mormor om jag ville ha lite godis, jag sa att jag inte ville det
för hon hade redan avslöjat att det fanns chips så det räckte med det tyckte jag.
Men mormor fortsatte ba, säker att du inte vill ha lite, chipspåsen är inte helt full.
Hihihi gulliga mormor hon försöker få mig att äta hon. Hon tycker jag är för mager :o
Men men jag slapp köpa godis eller vad man ska säga, hon gav sig xD
Ska nog snart påbörja det. Jag "råkade" lägga mig i sängen innan efter
maten och tog mig 3 timmars sömn. Jag böjar tro att mina penselintabletter inte hjälper mot
halsen utan att det råkade vara sömntabletter för jag är dunder trött fortfarande :(

Men på med jackan blev det sen och skottade av mig  lite av tröttheten igen och när jag
kom in blev det lite julpynt :)

Nu ska jag och mormor börja med maten och sen njuta resten av kvällen framför tv och öppen eld (L) Det blir robinson finalen & mission impossible 3 . Kram  ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback