ljusen är tända för de som har lämnat

Chaa !
Äntligen helg igen !
Tacos, mumms  asså haha. Jag och hunden har en egen fredagskväll nu framför idol käkar vindruvor och dricker pommac, tummen upp.

Imorgon är det lördag, tränings-julavslutning. Just de barnen jag tränar ska dansa en feet cool dans. Jag har förresten fått mina tränings kläder. Svarta mjukisbyxer och blå tjocktröja, där det står MATILDA på ryggen, awesomeee! Sitter i byxerna just nu, de är lite stora. Har junior storlek, 164 och jag är t.o.m tvungen att vika upp byxerna 3 gånger xD nä asså jag måste bli längre !! xD Tröjan är typ ner till knäna. men men då slipepr jag frysa om gumpen ;)

Nu ska vi fortsätta se idol jag och Baxter pöss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback