lyckat lixom !

Tjenna  !
 
Jisses sicken dag,, herregud ! haha ush vi hade ju luciauppvisningar idag, sju stycken !
Det började ju väldigt bra... våran musiklärare är sjuk -.- meeeeeeen det är ju tur att det finns musikgenier ;) haha jag tog över pianot motvilligt igentligen, hade hellre varit med i tåget ist för att stå sidan bredvid och klinka lite .. men det blev ju rätt bra ändå och kul hade vi ! Vi som vart med på de första föreställningarna från kl 6 fick varsin choklad ask typ som aladin fast det hette något annat :p

Har inte ätit någon mat idag för det vart ingen go mat. så har bara ätit frukost, min mage asså damn den låter över hela världen, hör ni eller ? ;) haha ska ta och laga lite mat nu för jag har precis varit ute och åkt skidor med syster, fick ju sluta tidigare förresten :)

Så efter paradise hotel ikväll blir det banne mig bingen för min del. har bara sovit tre timmar x)

Ha de guuuuutt pöss !

Vi ägde:D

2010-12-14 kl 18:30:03

haha... visst ;)

2010-12-15 kl 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback