mormor here I come :D

Godmorgon :>

Idag vaknade jag halv nio kände att jag somnade när jag stod upp..
Kollade på film till ..hmm kanske 2 ?
Jag sa godnatt till smsfolket vid halv tolv tiden tror jag för det vart meningen att jag skulle somnat..
Men jag upptäckte att jag inte kunde sova så ville inte ba ligga där och se rakt in i en boring vägg.
Satte på ace ventura film och lite av den andra filmen av ace men då somnade jag (:

Så idag är jag fett trött..
Iaf idag så kunde jag inte räkna ut allt.
Har planerat galant.. trodde jag :P
Ska nämligen åka buss till stan och sen en halv timme senare tåg till mormor.
Men när jag räknar efter på idag så visar det sig att om jag åker nu 20 i tio så kommer jag få vänta i stan en timme mer än tänkt. Så jag kollade på busstabellen igen oh det stod visst 20 i elva..
Så jag kunde sovit en timme tilllll :(
 


fan va söt du är kvinna!!

2010-12-19 kl 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback