mormors julgran är pyntad !

Känner att min mormor är med i alla mina senaste rubriker :P

Tjenamors !
Nu börjar äntligen julstämmningen komma. Har pyntat mormors gran.
Syster kom i morse och snart blir det lite mat. Sen lämnar vi mormor och åker hem.
Ska nog börja städa mitt rum... har en känsla av att det behövs. Plus att pynta lite (:

Skola imorgon. Sista vanliga skoldagen, sköööönt !
Sen är det tisdag- temadag i skolan. Lite jultema och en typ uppvisning.
Ska spela och sjunga lite vi som har musik  i elv.val
Onsdag avslutning då det är basket och volleyboll, niorna mor lärarna !

Det är bara 5 dagar kvar till julafton om man inte räknar med idag !
Dan före dan före dan före dan före doppardan ! :D
tror jag räknade rätt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback