söndagen slut

Söndagen är snart slut. Har varit en toppen dag !
Fick förresten 200 kr av mormor för ingenting lix :o love her !
Precis vad jag behöver ! ska nämligen färga håret imorgon så de hjälpte mig !

Har tränat nyss. Satte på supergamla låtar och rörde på häcken. styrke tränade (a)
Så nyduschad gick jag ner och hjälpte mamma med julgodiset. men jag smakade inget
fett stolt  (a)))  skulle väl annars vräkt i migxD
Fick sms av en martin innan som sa att det inte är beck ikväll så vet inte
vad jag ska ta mig åt :o hoppas det är något annat !


Thim, min bästis och jag !
Thim mitt ex, han har hittat sin nya kärlek !
Jag ville ba vara snäll önska all lycka till dem :DDD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback