världens vurpa

Goddagens !

Har varit i stan idag och köpt lite stuffs, en t-shirt, spetslångarmad, öronhänge, spännen & krämer. Frysit tårna av mig och fikat en budapestbakelse ! Kom hem för någon timme sen, följde med mamma (med protester för det är så f*cking kallt ute) och hunden då så klart, gick en runda och nu värmer jag fötterna mot ett element för att få känslen tbx :P   

Förovrigt så gjorde jag bort mig totalyy idag ! Skulle gå ut från en galleria i stan, hade oturligtvis halsate skorna och så vart det som en isbana, saknades bara hockeylklubban lixom ! :O  så när jag tog en steg så ba gjorde jag världens vurpa och landade på rumpan. pappa ba garvade ihjäl sig :'(
Det kom fram en liten utländsk, kille, kanske vart det en tjej och ba ojj hur gick det ? så gulligt av han/hon !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback