4.5 - 5 km *stolt*

Godmorgon/goddag folket ! ;)

Har precis varit ute och sprungit det gick feeting bra är stolt över mig själv att jag vill ut och springa nu på sommaren brukar annars va "äsh springer imorgon.." nästa dag : "men kan springa tre gånger nästa vecka"
haha men nu så springer jag för glädjens skull 2-3 ggr i veckan :DD

Jahap idag händer inte så mycket men vet ni vad, jag tycker det är sköööönt ! Ska duscha nu och bara ta det luugnt denna dag för imorgon måste jag vara utvilad, ska ju på bio med friiidAh (y)
Så ska reservera det nu, shrek i 3D weiii tufft (a

waaawo jag sprang med 5km idah :DD hiiigh five eller vad ? ;D

vi kommer äga hela biosalongen jue ;D <3

2010-07-07 kl 12:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback