FINAAAAAAAAAAAAAAAL

tusentolv grader ute ! Ska äta korvstråganöff m nypotatis mummsigt !
Sen FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
älskling sover här thihi ;*

Sv: Hihi, ja! ;) Ahdå det fick jag, gitarr-fodrealet är ingen fara med, hon använder

aldrig det ändå så :D Hälsa till thim föresten,

du kan säga att till och med jag vet att man inte får sparkas i bröstet sådär som holländarn gjorde! Han skulle ju haft rött förfan!? ;o Haha jag blev

jättearg xD <3

2010-07-11 kl 21:27:53

Oj vad konstig texten blev, ;o haha

aja, skitsamma :D <3

2010-07-11 kl 21:29:40

hehe akej då får det när jag kommer hem hihi :d

Han hälsar tbx :D haha ellerhur helt cpstört jävla kungfuspark :o <3

2010-07-12 kl 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback