HEMMA :d

ooh vad jag saknat datorn (:o)
Men har varit helt underbart ! (för er som inte vet har jag varit i sommarstugan i Melbystrand.)
Klar blå himmel alla dagar utom igår.
Måndag: låg mest och latede och lyssande på när en gubbe hade damp (ba sara som förstår) ;)
tisdag: sprang elljusspåret (4km) med syster
onsdag: HALMSTAD ! och shoppade. visar bilder på det sen.
torsdag:sprang samma igen men denna gången med pappi
fredag: vakna kl 5 på morgonen, hopp in i bilen och kör hem. Varför jag åkte hem så tidigt vart för att pappa mst hem till kosserna :p
NU kommer lite bilder (:

Me and thaa dog

Havet, heel fint ! :d



(redigerad) ! :P

vart på ett hundbad med söta vovven rusade som en galning (L)

Jeansen jag köpte på VILA för.. 325:- tror jag (:

köpte ett paraply på h&m 79:- (tror jag) och shorts på intersport(250:-)

Efter att ha sprungit igår  så blev jag lite havt krasslig i halsen eller halv och halv, tappar bort rösten vissa stunder.. den ba smiter helt elakt  ?:o nej vad löljig jag är :P ska iaf äta frukost nu och se en film:)


mega söt bild på baxter när han badar :DD <3

2010-07-30 kl 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback