bröllops bilder

godmorgon godmorgon finingar !

Kom hem vid 1 tiden tror jag.
Så här såg man ut ;d


Fantastiskt roligt hade vi de igår helt otroligt vad roligt ! :D
Först vart vi i kyrkan så fina, Ida&Elias jättevackra !


Elias & Ida *tårar i ögonen*

Gaahhh hon e så fiin !


När det är slut går dom ut med sin tilda (:

Tilda & Elias pappa:>

Ris kastas haha :P

Kör iväg med bil

inne på festen



Benjamin ! Nu är vi släckt i släckten wieyy :D

Hannakusin, syster och jag :)

Bene & jag

Sen blev det att röra på röva och dansa bugg men otur som jag hade så hade jag en bh utan band (!!) så den åkte ner :$ men whatever belv några danser till B&W eller B&V vet inte redigt :P
Sågen gick förresten jättebra förutom att min mic inte funkade (otur igen) men hördes ändå (a)
Helt underbar kväll va de !
Idag ska jag dra till melbystrand huuur mysigt som helst fast lite segt med vädret .. men men. Finns en sak som är otroligt bra, det finns ett elljusspår där eller typ 5 stycken, 2.5 km 4, 6, 9 km azum bra brukar springa 4 så det blir de i veckan (yy
Kommer dock inte kunna blogga något så får bli en bloggpaus till /:
Heeeeeeeeeeeeejdå people ha de bääst !  Pusspuss på er :*
Kanske kommer ett inlägg innan jag drar.

Så Söt hon va. :)



Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand

2010-07-27 kl 06:56:11

så fina bilder!! & ja vi träffades ju på bröllopet =)

2010-07-30 kl 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback