Hiss&diss mina åsikter !

Tänkte göra lite hiss & diss ba för att jag inte hela tiden orkar se på VM får ryck på ljudet !
Jag har faktiskt gjort egna designade hiss och diss bilder, vist är dom förträffligt fina asså ;))

Hiss här då va :


* Färgglada jeans - tycker det är rättså fint faktiskt, jag äger inte några så ska lätt köpa till mig några.
* Ska snart åka till cypern !!! - gyllenbrun mmmm ! Längtar som bara den !
* Målade naglar - mycket trevligt tycker jag faktiskt. Speciellt om man har långa fina naglar så är det snyggt med fransk manikyr !
* Min system kamera - Den är helt amazing ! Nikon D3000. Den håller alltid batteriet superbra ! Ruskigt bra kamera alltså ! :D
* Shakiras låt - as frän tycker jag ;D (låten kmr längst ner i inlägget)
* Ur&penn - dom har massa rea hela tiden och sjukt snygga smycken. Köpte t.ex. armbanden jag visade innan där Gilla gilla !

Diss :


* Halvtaskigt väder - Tycker att det är underbart när det är fint och kokhett väder men ibland kan det vara skönt med dåligt väder men inte så lite halvt tycker att det ska regna det är så himla mysigt heh. Inte bara molnigt lix (även om det inte är ngt man kan ändra på hah. Man får bara ändra på humöret :)
* Kissie - Det är en sak jag inte förstår. Min vän elin skrev samma sak på hennes blogg (härmas lite). Men ärligt talat. Hon redigerar bilderna så otroligt dåligt. Hon säger att hon är perfekt och är super smal. Men ändå så redigerar hon sina bilder ? Whyyyyy ??? Dåligt självförtroende ? Hon sa i bella&tyras show...
bella (vart det nog)-varflr redigerar du dina bilder
kissie- jag tycker inte att kända bloggare ska vara feta och fula
bella- tycker du att du är tjock ?
kissie- nä absolut inte..
ngt i den stilen.
MEN VARFÖR REDIGERAR HON DÅ ? provosering självklart men åh vad less jag blir gah det är ngt fel i hennes huvut ! haha :P


sv; göööööör nice ! :DD

ja d med körkortet suger -_-'' men men :// <3

2010-07-06 kl 23:37:39

haha det är lugnt, klart du får härmas ;) hon är så patetisk att alla borde skriva om henne hur dålig hon är i photoshop :D hih

håller med på jeansen, sjukt snyggt och färgglada naglar till bli ju perfekt ;) <3

2010-07-07 kl 00:21:30

färgglada jeans gillas :) hade gula innan men dom har blivit för små nu :(

låten var bra... dom sjunger ju om africa (A) <3

2010-07-07 kl 11:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback