saras födelsedag i bilder (:

Godmorgon godmorgon :)

Badade i sjön igårkväll med sara och jonas..9-10 tiden tror jag . Det vart jätteljummet seriöst :O
Sen tog vi varma duschar och bestämde att jag stannade här hos sara . Vi fick en sjuk idé..
Vi sov på studsmattan med stjärnhimmerl . Fiiint . Men vid fyra vaknade båda av att vi frös häcken av oss så vi gick in och sov inne :P

Ska stanna här ett tag till sen kommer jessica hem till mig och vi ska skriva klart låten ((:

Nu kommer massa bilder sen igår :)















Anton kom från en annan badplats haha han vart urtrött han måste ha simmat mer än en meter ? :P

Sen blev det studsmattan..




Sådär ja, det vart typ hela dagen :)
Hörs ikväll puss ;p



Har du inga bilder från Jonas födelsedag?:0 hahahaa men de va ju jobbigt för simmade bara med armarna o man har ju inte bästa kondisen;)

2010-06-06 kl 12:25:45

vaddå jonas ? :P

haha latis, men smart att simma med bara armarna smartass ! :P

2010-06-06 kl 16:00:52

Ja han fylde väl med år eller?;) men ja biffar ju mig;)

2010-06-06 kl 21:28:29

haha jo han är ju på bild ? :P

haha biff host ;P

2010-06-07 kl 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback