mjsafasjdfsakföls ont!

Mååååååndag, hmm segt as always men överlevde denna dag också. Har en anka som vikare hela veckan haha hon e läääskig! Lr hur sara!?:P Dagen har väl inte varit min kan jag säga, min tånagel bröts av genom att jag skulle skjuta fotbollen men träffade en annas fot och aa de gjorde ont!!! Sen när skolan slutade så missade jag bussjäveln för att busschaffisen inte såg mig:@ en förbannad matilda gick till snällasara som släppte in mig och stannade där tills pappi kom och hämtade mig :D haha

Nu ska jág lr jag tänkte göra pasta som vanligt(har räknat ut att jag ätit pasta i 2 år efter varje skoldag) haha jag är megabra(y) men aa jag kom ju hem lite senare än tänkt så väntar tills dom lagar spagetti och köttfärssås ikväll får hungra ihjäl. Nu ska jag spela gitarr, Russian roulette med rihanna och kanske blir de bra och jag lägger ut en video :)

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJDÅ !


hahaha, jao lite läskig :P

2010-03-22 kl 19:15:36

haha inte bara liiiite förstår du, aaaaaaaaasssss läskig ;o

2010-03-22 kl 19:26:48

sv: jag fyller 16 ;)

2010-03-22 kl 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback