myror i brallan=jogga

Helluuuuu !

Tävlingen är avslutad och jag är sjuuuukt trött ! Vi vann inte men det vart kul ändå:) Fick äntligen uppelva tävlingsfeelingen igen det vart så länge sen.  Konstigt nog av all trötthet har jag myror i brallan så ska ut och springa en runda nu kanske får med mig pappa :) Blir en lat söndagskväll för mig annars och de gör inte mej något för nu är det påsklov all week long ! Gör bra (y)

Hahah så här såg några av mina ut och så såg jag också ut, vita kläder med blått förkläde samt håret så där som dom har de, kan ju säga att de vart min snyggaste look ever(naaat) men värt de:P


Sv:

Okej! jag orkar inte kolla på det, tkr inte det är så bra, ganska drygt...

kram

2010-03-28 kl 17:30:16

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 kl 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback