stooor förändring

Godmorgon alla fina !
Idag är de en ny dag hah hoppas denna blir lika lyckad ?
Lördag är det idag den 27 mars 2010(ville bara hålla er uppdaterade) Stack hem rätt tidigt idag, sara skulle in och köpa en gitarr. Lycka till sötan !

Idag ska jag och min familj plus mormor fira min kära mor som fyller år på måndag. Riktigt gott blir det nog haha tänker bara på maten xD Det blir ifs ikväll så det betyder att jag har hela dan på mig att fixa en snygg design maybe header (om den inte passar) Varnar er för en stor förändrig tror jag.

Sen blir de inte en sen kväll för mig inte för imorogn är deten speciell dag. Jag ska tävla med mitt lag i gymnastik, lr alla i braås laget ska tävla mot alla och vi kommer ääääääga sönder som bara den I promisse ! Jag ska faktiskt vara med och dansa, riktigt kul det vart ett tag sen jag tävlade (L)

Hör av mig senare och nu blir det att fixa massa massa massa te designen.

det blev ingen gitarr :(

2010-03-27 kl 16:59:30

svar til saaaarAh:

förbannade skiit!! dom som ska ha en :(

2010-03-27 kl 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback