fina du

Farmor,,
Träffar dig kanske 3 gånger per år lyckligtvis 4 gånger .
Det är så synd vi bor ju så nära varandra men livet är hårt när vuxna är barnsliga !
Du skickar alltid brev när jag har min namnsdag och när jag fyller år .
Nu fick jag ett som ett konfirmandskort det var jättefint, att du visste det hade jag ingen aning om vi har aldrig pratat om det .
Men gud vad glad jag blev och när jag öppna kortet låg det en hundralapp, // allt gott önskar jag dig farmor .
Tack så jättemycket farmor det värmde rakt in i hjärtat !♥

http://www.youtube.com/watch?v=2f1pWjnfQjk&feature=related


Imorgon tar jag cyklen till kyrkan, det är genrep ska bli jätteroligt det också fast söndag är ju klart roligast .
Är taggad ! ;)


2010-05-22 kl 07:41:46

men guuud va gulligt av henne (:



tihii, själv åker man moppe ;))

2010-05-22 kl 07:42:38

erkänn, blev värsta rörd ! :$$ :)



haha fuskis :p

2010-05-22 kl 08:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback