Hela valborg

Nu kommer bilderna sen igår :)
Hade en jättefin valborg verkligen !
Kom till amanda vid halv 6 tiden då frida fixade mitt hår :) vid sex kom dom andra . Vi pratade en lång stund sen gjorde vi pizzorna=supergoa ! vi pratade och typ skrattade ihjäl oss och sen ner till brasan, helt okej mysigt :)
Stack hem igen och igen så pratade vi och garvade som bara den. Super kul haha många fina minnen kom upp :P
Senare stack vissa hem och jag frida stannade hos mands.

När sandra skulle hem så skulle hon ta moppen, hon ficl inte igång den hur mycke vi än hjälpte henne . Hon ringde sin far och han vart på väg då hon fick igång den och sen la den av igen xD Hennes pappa kom och dom kärde iväg. Sen fick jag ett sms där de stod att hon kanske brutit handleden och vart på väg till sjukan. moppen hade stannat och hon hade flygit över och tagit emot med handen .Om jag bara rullat ner lite till så hade jag sett att de va ett skämt men de märkte jag inte förns hon sa de sen haha snacka om att vi vart superrädda ! :P

Vi satt och snackade ett tag sen gick vi upp till rummet och snackade ännu mera så aa massa prat ha de blivit hur nice som helst !

Jag

Drinkarna

Finingarna Frida&Amanda

Söta Linn

Emmh ah.. ne skojar bara ;) heta frida :P

Ojj fel håll men men ni får vrida på huvudet :P Sandra

Senare vid brasan..jättebra bild ^^

Raketerna vid brasan

De vart dom :) ha en fin lördag alla !


ehn aa ? hahah tttack älskling för den xD

<3

2010-05-01 kl 16:52:02

och där har vi andledningen till att jag aldrig vill va med på kort.:S sååå ful!!



men hade skitkul igår :)<3

2010-05-01 kl 17:58:19

sv till friiidAh:

haha visst älskling jag är supersnäll (a)

<3

2010-05-01 kl 18:37:54

tack för en härlig valborg sötnos :)<3

2010-05-02 kl 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback