HJÄLP !?

fick nyss ett sms : Hej

Jag svarade: vem ?

anonym: (tomt)

jag: veeem ?

anonym: jag är jag

jag: jasså du -.-

anonym: på bdb

anonym: jag har sett dina bilder

whuuuuuuuut ? det vart en som addade mig, kim999 tror det är han/hon, har sett andra som har haft msn konversationer som stört sig på honom/henne. Känns inte redigt bra asså . 
han/hon finns inte på eniro..

Jaja får hoppas att jag inte får ngt mer med honom/henne att göra .

Sara stack nyss hem och jag hopppade in i duschen och städade lite på rummet .
Ska gå en runda med doggie och sen äta ngt hade jag tänkt . Ikväll är det träning som gäller . Matilda sa att vi skulle plågas och springa 10 varv på 20 min, JAG KOMMER DÖ ! :P men men det behövs nu åt så apigt mycke igår hah de får bli slut på de nu . 

bild sen vintras :>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback