MVG !

Hallooo :)

Ingen vanlig skola idag, började med att läsa typ och jag fick reda på att jag fick MVG på franska provet :D yess mvg på alla f-proven ! :D

Jaja sen tittade vi på film, ett öga rött, den sög typ hah fattade inte alls handlingen han ville göra sverige typ till blatte enligt honom men lyckades nog inte eller ja :P Sen lunch i en och en halv timme skönt med segt ändå . Sen blev det brännbollsmatch mot dom andra åttorna vi förlorade men vi fuskade minst (a)

Efter skolan blev det konfirmations genrep typ hah gick ju väldigt bra när alla var tysta xD jaja vet typ 50% vad vi ska göra (y) Nu måste jag skriva accord analys två stycken för hand, gäsp ^^
ha de gött pössen !

Jag och frida ba för att vi e snygga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback