pizza...

Hejj (:

Varit hos jessica idag mysspyys haha vi skulle skrivit vår låt vi ska spela&sjunga på skolavslutningen men ah det belv inte som planerat..inte helt iaf :P vi flummade 2 timmar och vart "seriösa" och skrev en vers en timme :P
Men det är duktigt för att vara oss (a)

Förlåt för dålig uppdatering men det är väääääldigt mycket nu som händer kommer hem sent har tre prov och massa saker att öva på till grejer men skitsamma det är nog ingen som är intresserad ändå xD

Ska ta fram kläder tills imorgon och plugga fysik .
Så här såg man ut idag (:


Pappa köpte pizza snacka om att jag vart sugen ! Och mina förhoppningar om en smarrig pizza sjönk fort när jag öppnade kartongen och såg champinjoner, räkor, musslor... ÅHHHHHHH får somna mig hungrig ännu en dag :P
Jag kallar seriöst det för en kräkpizza man ska ha vesuvip med kebabsås ! ;D

Vi är bäst, :D <3

2010-05-26 kl 21:48:13

hihi det ska jag göra matilda :) lycka till på fysikprovet ! puss :* <3

2010-05-26 kl 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback